אורית גורדון-יעוץ ארגוני ואימון אישי, למה חשוב לנהל נכון שיחת משוב קשה עם עובדים

ייעוץ למנהלים

כל אחד מאתנו רוצה להצליח בעולם העבודה ולהביא את המיטב שלו לתפקיד.

עולם העבודה, מצד שני משתנה תדירות. שינויים אלה מביאים אתגרים חדשים, איתם נדרשים ארגונים ומנהלים להתמודד.

אז מה עושים?

אורית גורדון-יעוץ ארגוני ואימון אישי, למה חשוב לנהל נכון שיחת משוב קשה עם עובדים

ייעוץ למנהלים

 

כל אחד מאתנו רוצה להצליח בעולם העבודה ולהביא את המיטב שלו לתפקיד.

עולם העבודה, מצד שני משתנה תדירות. שינויים אלה מביאים אתגרים חדשים, איתם נדרשים ארגונים ומנהלים להתמודד.

אז מה עושים?

יעוץ אישי למנהלים

בתהליך יעוץ אישי למנהלים נעבוד על שני הצירים האלו.
נזהה את המציאות הארגונית שלך, את האתגרים וההזדמנויות בסביבך הניהולית, את הציפיות הניהוליות והעסקיות ממך, ואת האילוצים איתם את.ה מתמודד.ת. 
נכיר את סל הכלים והמיומנויות שלך.  המשאבים והנכסים שאת.ה מביא.ה איתך לתפקיד, הניסיון, היכולות והכישורים, שיכולים לקדם אותך. 
נזהה את דפוסי המחשבה והפעולה  ששירתו אותך וכעת עוצרים אותך.
נזהה מיומנויות חסרות, הנדרשות להתמודדות אפקטיבית עם מציאות מורכבת ומשתנה. 

בתהליך יעוץ אישי למנהלים, נרכיב מחדש את כל הפאזל הגדול הזה, באופן שיקדם אותך ואת מטרותיך. תרחיב.י את יכולתך לראות אפשרויות נוספות, לזהות ולפרק דפוסים ישנים ולתרגל חדשים, אפקטיביים יותר, להתאים את דפוסי הניהול וההתנהגות שלך למצבים משתנים, ובאופן כללי למנף את העוצמות שלך למימוש חזונך הניהולי.

להיות מנהל.ת אומר להיות לפעמים לבד. אין עם מי לחלוק או להתיעץ בתוך הארגון.

לשם כך אני כאן! להיות שותפת המסע שלך, בתכנון, התלבטות, וקבלת החלטות. שותפה להתבוננות אמיצה ומעמיקה בדילמות המעסיקות אותך, לשאילת שאלות נוקבות ומעוררות מחשבה ובחינת חלופות התנהגות מותאמות, לתמיכה בדרך וחיזוק החוסן שלך להוביל שינוים ולהצליח להשיג את המטרות שהצבת לעצמך, ובגדול!

לתהליך היעוץ אביא גם את הניסיון הפרקטי הרב שצברתי בתחום הניהול, היעוץ ומשאבי אנוש בארגונים, הן כמנהלת והן כחברת הנהלה כמו גם כלים אימוניים מבוססי תודעה ונשימה.

לתהליך אפקטיבי מומלץ להפגש פעם בשבוע. לאחר מכן ובהתאם לצורך, נרווח את המפגשים. 

תהליך ייעוצי מומלץ בעיקר בהתמודדות עם מעברים ושינויי קריירה.

במצבים אלו, הלחץ והרצון להצליח גדולים, ואיתם גדלים הסיכויים להגרר לדפוסי חשיבה והתנהגות פחות אפקטיביים.

מעברי קריירה שכיחים הינם:

כניסה לתפקיד חדש בארגון חדש
קידום לתפקיד ניהולי בכיר
מעבר לתפקיד מטרציוני
קידום רוחבי- קבלת אחריות על פונקציות ארגוניות נוספות 

מענין אותך לדייק מה הצורך שלך ביעוץ למנהלים?  כאן יוצרים קשר להמשך.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן